gunes_sen persentil tablosu var orda ay ay kontrolü yapılabilir. Anne sütüyle alınan kilonun üst sınırin üstü olmasında sorun yok. Kolay hazmedildigi ve doğal olduğu için ilerde bir sakınca yaratmaz. Mama ile beslenen bebeklerde ne yazık ki ileride obezite olma ihtimali var. O yüzden cc düşürerek mama vermelisiniz. Tabi öncelikle Doktorunuzla görüşmeniz gerekir. Uygulamadan önce doktor.