yusufbebek1 Hamilelikten beri kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum, doğum yaptım fakat hala otururken kuyruk sokumum aşırı ağrıyor nasıl geçer
Hiilyuss yusufbebek1 kilonuz kaldıysa biraz baskı yapıyordur. Otururken dik oturun yatar pozisypnda oturmayın yük biniiyor biraz yayık oturunca
lunalunuay yusufbebek1 Magnezyum eksikliğiniz var. Hamileyken bana da olmuştu oturamıyordum kalkamıyordum çok kötüydü. Bir arkadaşım söylemişti bana da doktoruma söyledim magnezyum yazdı içtim geçti gerçekten. Siz de emziriyorsanız doktora danışıp bir deneyim bence.
beyzanuroz yusufbebek1 doğum yapali 1 seneyi geçtim benim bile daha ağrıyor doğumda zorlandiginiz mi normal doğum mu yaptınız
yusufbebek1 beyzanuroz normal doğum yaptım ama doğumdan öncede ağrıyordu , sanırım magnezyum eksikliğinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum şuan
beyzanuroz yusufbebek1 benimde kendimi bildim bileli hep ağrır distorsiyon gittiğimde kemik fazlalığı var demişti kilo al kapansın dedi ama hala daha ağrıyor kuru yere yatamam sende doktora git baktır bence