gunduzanne Pirasalipuding haklısınız phlips kullanıyorum zaten fakat 3 numarayla sanırım içmekte zorlanıyor akışı az geliyor diye
bebegimveben5 gunduzanne evet bende 2.5 aylıkken kullanmaya başlamıştım aventi hiç sevmedi benim kızım
maysamoms33 gunduzanne işteyim şimdi eve gidince bakayım büyük olan lansinoha geçtik küçükleri kullanmıyoruz artık büyük küçüğe uyumluydu bir tık zor kapanıyor ama akma felan yapmıyordu