Kbrclskn06 Kızlar bağışıklıgım çok düşük birisi grip olsa yanımda anında bende oluyor 1 ayda 2 kez grip oldum tam iyileşiyorm birisi hasta olsa yanıma gelse hemen bende alıyorum hastalıgı ne yapmam lazım önerebileceğiniz vitamin vs varmı delircm
TalentedMom Kbrclskn06 bilmiyorum ama hasta olanları kabul etmiyorum kalabalığa girmiyorum hasta olan biriyle görüşmüyorum malum ilaç kullanamıyorum bir ara çok kötü grip oldum ondan en güzeli bu oluyor