2 yaş bebeklerinizin konuşması nasıl? Benim bebeğim söylediği kelimeyi bi süre bırakıyor bu sıralar baya çoğu şeyi bıraktı ekrana hiç bağlı değil oyun aşığı çocuk. Hep oyun oynuyoruz. Çocukların içinde. Ama kelimeleri bıraktı bi süredir. Kafaya çok takıyorum sizde durumlar nasıl Şuan ?