ozlmklc Kızlar adetim bugün 9 gündür gecikti test yaptım ilk silik çıktı 10 dk sonra falan böyle oldu sizce gebelik var mı
Sulee_ ozlmklc resim açılmıyor ama ilk 5 dk si önemli test için 5 dk içinde silikte olsa ikinci çizgi çıktıysa evet test pozitiftir yani hamilesinizdir
handeuraz18 ozlmklc İlki de silik çıkmış bozuk olabilir bu bence imkanın varsa kan ver pzt ya da tekrar erken gebelik testi all
Sulee_ ozlmklc şimdi gözüküyor pozitif gibi duruyor ikinci çizgi var en kesin kan testi yaptırın zaten ilk önce silik çizgi vardı yazmışsınız silikte olsa pozitif yani test ama kan verin kesin sonuç kandır
ozlmklc Ay kızlar çok stresliyim şuan da kızım daha yeni 8 aylık oldu çok küçük pazartesi işe başlıyorum isyan etmiyorum ama asla aklımda yoktu ne diyeceğimi nasıl hissedeceğimi bilmiyorum
Nurci ozlmklc bence test bozuk ilk çizginin net olması gerekir sizin ikisi de dalgalı çıkmış bence tekrar yapın
Nurci ozlmklc genelde böyle olunca kuruma çizgisi diyorlar ama ben ilk oğlumda yaptım test hiç birşey çıkmadı peçeteye sarıp çöpe attım yarım saat sonra dayanamadım baktım silik çizgi vardı ve hanileymişim ama dediğim gibi bence senin test bozuk
yasemin1111 ozlmklc silik de olsa çizgi var hamile olabilirsiniz ama bence en iyisi kan testi verip öğrenmek en azından kafanız rahatlar Hayırlısı olsun