1-2 gün önce post açmıştım ehliyetim var özel ders alacağım diye eşim ben öğretirim siye 5 sene geçti ayda anca annemgile giderken kullan diyor park etme o bu daha yok yani ders aldım dedim tabi duyunca sinirlendi ne gerek varmış arabayla yanında kadınla mı gezeceksin diyor zamanla öğrenilirmiş kadında ders alsam bile boşu boşuna alınmış olacakmış hemen park etmeyi mi öğreneceksin diyor sinirlendim zoruma gitti yazılmıştım ücretinide hazırladım böyle ters yapınca almaktan soğudum siz olsanız naparsanız