Arkadaşlar merhaba, koltuk yıkama makinesi almayı düşünüyorum kullanıp memnun kaldığınız markalar nelerdir? Bissel markasına baktım ama birsürü modeli var. 330 w olan ve 700 ler de vs olan var. 300 w yeterli midir sizce yoksa daha yüksek watt veya şu özelliği çok iyi bunu tercih et dediğiniz neler?Teşekkürler şimdiden☺️