Minikkelebek_ bugün yatak baktığımız mağazada 1. Modelden kurulmuş vardı dediğiniz gibi havasız kalmış gibi bunaltıcı gibiydi sanki içi baya genişti ama fermuar yokmuş kesik sekildeydi
Merveeofs evet içi genismis baya ilgisini çekti mağazada ama alalım mı diye sordum sevmedim dedi sonra sevdim dedi kararsız kaldı