rsrs 2. ay civarı ben de biraz grip olmuştum, hastaneye de gittim ama parol harici bir şey vermediler. Ciddi enfeksiyon olup daha ağırlaşırsanız, emziriken kullanılabilir antibiyotik verirler ama hafif kırgınlıklar için tek seçenek parol diye biliyorum. Soğuk algınlığı ilaçları, aferin, nurofen filan kullanılmıyor 🤷🏼♀️