edaaa0 Yigitoglum_2 benim oğlumda hiç su içmeyi sevmiyordu 9 buçuk aylık şu anda. Phlıps aventin suluğundan aldım onu severek kullanıyor
ffulya Yigitoglum_2 bir yaşına kadar içmedi doktorumuza sordum demek ki sütten/mamadan aldığı su yetiyor istememesi sorun değil dedi ara ara çay kaşığı ile verdim
begonya1 Benim kide içmiyordu sonra ben bardaktan su içerken beni izlediğini fark ettim bardakla verdim ve içmeye başladı bazen tıkanıyor öksürüyor ama bardakla içmeyi çok seviyor bir deneyin isterseniz