Düzelicek iyileşiceksiniz merak etmeyin bi gözükün doktora yinede ama benim tam 1 ay sürmüştü 40 ımı ağrıyla çıakrdım diyebilirim ama şuan da hiç birşeyim yok gibi asla bir gram ağrı sızı yok her hareketimi çok kolaylıkla yapıyorum oyüzden zor ama sabırla herşey geçiyor ama ben hiç geçmicek sanmıştım 😅