mss_12 annem yanımda ama oda gitmek icin fırsat arıyor eşimin ailesinden hicbir yardımı dokunan olmadı ,bir ablam vs de yok Tekim yani . Eşim elinden geldigince benle ,bebekle evle ilgileniyor onun hakkını ödeyemem .Halimden anlayan yok iyice pskolojim bozuldu benim . devamlı ağlamaklı haldeyim herkes bir laf söylüyor ,annem evimde misafir gibi ne hamileligim iyi geçti ,nede lohusalıgım hep stres altındayım