Arkadaşlar kızım 20 aylık tuvalete çok ilgisi olan bir bebek kakasını her zaman söyler lazımlık aldım yaz geldiği zaman öğretirim şimdiden biraz alışsın istedim ama çok benimsedi sürekli tuvalete gitmek istedi bayram dönüşü bezini çıkarttım ama asla çişini söylemiyor ve çok sık çişi geliyor ne yapmalıyım sizce erken mi bugün dördüncü günümüz