Anneler bebeğim 3aylık sütüm çok güzeldi hep çok güzel kilo aldı son 15 20güne kadar. Çok huzursuzdu bebeğim doktora gittik bugün 20günde filan sadece 70gr kadar kilo artışı olmuş sütüm çok azalmış . Oğlum hiç uyumuyor uyumadıkça bende uyuyamıyorum 24saatte en fazla 3saat uyuyorum bu uzun zamandır böyle doktorum uyuman dinlenmen lazım dedi rezene anason kimyon çayları vs bi sürü süt arttıran şeyler söyledi. Kızlar ben şunu merak ediyorum doktorun söylediği herşeyi yaptığımda sütüm eski kalitesine döner mi yoksa bir kere azalınca eskisi gibi olmuyor mu nolur tecrübeli anneler tecrübelerini yazsın sabahtan beri kahroluyorum sütümün azaldığını öğrendiğim için yüreğim dağlandı sanki 😖😖😖 annelik ne zormuş karnı doymuyor diye insan bu kadar nasıl üzülebiliyor 😭😭