Oğlum 2 ay 7 günlük dün gece Pusetten yüz üstü düştü ağzında emzik vardı dil bağı yırtılması oldu kanaması oldu bir süre şuan normal herşey ama kaşıkla süt veriyorum ememiyor memeyi tutamıyor bu durumu yaşayan varmı varsa memeyi tekrar tuttu mu yara yeri ne kadar süre de iyileşti lütfen cevap verin