gozdeakyosun Banyo yaptırdıktan sonra fark ettim arkadaşlar kızımın ense kısmının üstünde kızarıklık var ve çok kötü bir halde şuan fark ettim direk size sormak istedim ne yapabilirim bebeğim 2 aylık
omertunaa Beni bebeğimin de boynunda oluyordu. Pişik kremi ve kantaron yağı sürüyordum iyi geliyordu.
gozdeakyosun omertunaa evet boynunun da katlanan yeri pişik oluyor. Ama bu saçının arka kısmı kötü olmuş baya ve su toplamış gibi elime sıvı geliyor
rachelgreen_ gozdeakyosun egzama da olabilir. Benim kızım bir tık tombik 2.ayından beri boynu koltukaltı pişik oluyor zamanla azaldı gerçi. Hamazinc iyi geliyor ama günlük ılık suyla pamukla temizleyip sonra sürerdik kremi dr umuz böyle demişti, bu kremi bir deneyebilirsiniz eczanelerde var
gdt Sıvı toplamış diyorsan bence doktoruna danış enfeksiyon kapmasın ama normalde genim oğlanımda boynunda kızarıklık oluyor ben poğosuna da boynunada sudokrem kullanıyorum iki günde geçiyor pişiği ama sen bence doktora sor derim.
rachelgreen_ gozdeakyosun biz de eczaneye sorup almıştık daha sonra doktoruma da söylediğimde devam edin ona demişti