hatices93 kuzenimin cocuguda aynı senın cocugun gıbıydı sadece kelime soyluyodu gelişimi hep geriden geldi. Şuan 3 yaşında. Kuzenim kreşe yazdırdı kreşe başladıktan sonra çenesi bir açıldı pir açıldı yanı simdi bilmiş bilmiş konuşuyor. Bence cocuk yalnız oldugundan dolayı gelişimi geriden geliyor hemen otizim tanısı koymak cok sacma her cocuk bir değil. İmkanınız varsa yarım gün de olsa kreşe verin arkadaş edinsin onlarla kaynaşsın biraz zor oluyor aglıyolar cünkü ama dayanın onun gelişimi için