Demetmelik hiç bir şey kullanmayın sakin kalmayı deneyin bebeğe asla zararı yok ağlamasının dedi doktorumuz. Ama çıldıracaktık artık, Sab Simplex denedik işe yaramadı. Aguline aldık işe yaramadı. Doktorumuzu dinliyoruz şu an. Deliriyoruz yani 😂 sadece Biogaia kullanıyoruz şu an. O da zaten gaz damlası sayılmaz.