Anneme et suyu yap demiştim tadımlara başladık ve azıcık et suyu katıyorum annem et suyunu tuzlu yapmış ve ben bunu bugün öğrendim her gün 1 çay kaşığı et suyu koydum tadımlara bugün öğrendim ve kestim vermeyi sizce birşey olur mu ve ne yapmam gerekir ?