Kaka sayısı kadar rengi de çok önemli bitanem. Benim bebeğim 3 aylıkken 2 günde 1 ishal yapıyordu bu böyle 10-12 gün devam etti doktorum günlük 5-6 nın üzerine çıkarsa kork şuan bi sıkıntı yok dedi bu arada benim bebeğimin ishal olması biraz cahilliğime tecrübesizliğime geldi. Ben ek olarak mama veriyorum mama yaptıktan sonra anında bitmesi gerekiyormuş bakteri üretiyormuş bende 1-2 saat geçse bile ziyan olmasın diye veriyordum