sevimiko yanlış yapıyorsunuz, ekmeğin zaten hiçbir faydası yok bebeğe, yemeklerin suyunun da öyle, tuzlu, salçalı yağlı olması sadece ve sadece zarar bebeğinize. Ek gıdaya başlama olarak ise, biz 4 ay 7 günlük iken doktorumuzun önerisi ile tadimlara başladık, ama mama da alan bir bebek, öyle olunca biraz erken başlattı doktoru. Tadimları yoğurt, peynir ( tabiki tuzsuz ) sonra sebzeler ve sonra meyveler şeklinde üç gün kuralı ile her besini tek tek vererek iki ay boyunca günde 3-4 çay kaşığı olacak kadar yaptık. 6 ay bur haftalik iken de tadimlar bitip ek gıdaya başladık.