irosiva aynı şeyleri geçen sene yasadim. Eşim hiç boyatmak istemiyordu hep bir bahanesi vardı. Bende sinirlendim. Aldım boyayı önce mutfaktan başladım zordu ama hallettim. Sonra salonu koridoru, küçük odayı derken neredeyse bütün odaları boyadım eşim sağolsun ben bir sigara içeyim diyip diyip kaçtı tek başıma hallettim hep. Kapılar sararmisti onları da boyadım. Ama 2 haftami felan aldı hepsi sabahtan akşama kadar uğraştım. Evime insan çağırmaya utanıyordum resmen. Video izleye izleye halledebilirsiniz. Eğer imkanınız varsa tabi işin ustasi yapsa daha güzel olur kısa sürer ama olmayınca iş başa düşünce herşey yapılıyor