meteli Merhaba güzel anneler Oğlum bir yaşına girecek her şeyi yeme eğiliminde bu yüzden hep tedirginim yerden ne bulursa ağzına atıyor kitap vs her şey bu süreç ne zaman geçiyor bilgisi olan var mı