Kumru_ Kizlar ben Sebamed 50+ güneş kremi kullanıyorum. Aslında koruyuculuğu iyi cildi de bozmuyor ama sürünce çok parlıyor yüzüm. Önerebileceğiniz bir marka var mı kullanıp memnun kaldığınız
Sanslianne Kumru_ Yves rocher nin yeşil beyaz tüplü bi kremi var yüz için çok hafif yazın bile rahatsız etmiyor. Öneririm deneyebilirsiniz.
Kumru_ Mmbd canım netten baktım da özelliklerine bakabilecek bi sayfa bulamadım🙈eczane veya gratis de var mıdır
Mmbd Kumru_ https://www.laroche-posay.fr/produits-soins/anthelios/anthelios-xl-stick-zones-sensibles-spf-50-p6754.aspx
Kumru_ Mmbd Hm sayfa ingilizce euro falan diyo 😅Türkiye'de bulunur mu ki?Kaydedeyim eczaneye sorayım teşekkür ederim tekrar 💕
Mmbd Kumru_ forografini gosterin eczaneye turkiye de var mi onu bilemiorm olabilir de la Roche unlu bi Marka sonucta avene in de boyle bi stick olacakti
Kumru_ Sanslianne Ywes rocher baktım ama tam olarak hangisi olucak bulamadım. Hepsinde yaşlanma karşıtı yazıyo
Asyatuba Sanslianne bende kullanıyorum bunu 3senedir hali hazırda bi tane daha var aslında memnunum ama biraz parlıyor gibi yoksa tenimi rahatsız etmiyor beyaz iz de bırakmıyor daha iyisini bulamadım önceden sebamed kullanıyordum o beyaz beyaz oluyordu ilerleyen saatlerde sanırım yine yves rocher e devam 😊
Asyatuba Sanslianne bende kuru cildim var hatta yüzüme bi su sürsem hemen krem sürmem geriyor Yanmaya başlıyo çünkü çatlıyo sanki .