Oğlum 21 aylık. 17.aydan beri zaten bişey yemek istemiyordu. Pilav patates kızartması susuz kuru fasulye tavuk bi ara balık yedi seviyordu. 19 itibariyle balık çorba yemeyi de kesti diş çıkarıyordu ona bağladık azılar çıktı. 1 haftadır hiçbir şey yemiyor sadece anne sütü. Bebek bisküvisi bile yemiyor. Kakaolu süt severdi 2 yudum alıp bırakıyor. Kaşığu ağzına götürüyor tam sokacakken vazgeçip bırakıyor. 11.200 dü 10.400 olmuş bugün. Kansızlığımız vardı doktor değerleri düzelmiş ama 2 yaşına kadar kullanalım dedi 18 ay kontrolünde. Beni masadan kaldırıp emmeye götürüyor. Sabahları 1 saate yakın emiyor öğle uykusundan kalkınca falan. Sütten kesmek aklımda bu ara kessem düzelir mi beslenmesi yoksa önce doktora mı götürsem. Ne yapacağımı şaşırdım. En son bebek bisküvisi aldık eşim yiyor bizimki 1 ısırık alıp atıyor.