Merhaba arkadaşlar bebeğim 13 günlük 8 gün küvezde kaldı solunum yolu sıkıntısından dolayı 5 gündür eve geldik pazartesi randevumuz var tekrar kontrolümüz var sarılık çıkar doktor tekrar yatırır diye çok korkuyorum çok uyuyor bebeğim burnunu sıkıyorum ayaklarıyla oynuyorum ama çok zor uyanıyor bir buçuk iki saatte bir emzirmeye çalışıyorum bazen bu süreyi geçiyor çok korkuyorum ilk çocuğum tavsiyeleriniz nelerdir