Merhaba.bebegim15 günlük.son 3 gündür özellikle gündüzleri bir dakika benden ayrilmiyor.surekli memede kalıp uyumak istiyor.uyuyunca yatağına yatırır yatırmaz ağlamaya başlıyor.dun kontrole götürdüm günlük 25gr ile 4 gunde 100 Gr almış.cok iyi dediler.doymasa kilo almaz dediler.ana üç gündür tuvalete bile gidemiyorum.yapsik yaşıyoruz.ne yapsam bilemedim.bynu yaşayan ve atlatan var mı aranızda?