kyszmerve ben kendi fikrimi soyliyim böyle postları her gördüğümde içim gidiyor çünkü büyük oğlumda 8 ay cektm küçük oğlumda iki ay hicbirsey etki etmedi ne damlalar ne bitki çayları koliklerde etki etmiyor küçük oğlumda tecrübe ettiğim tek şey ebem ne yersen ye içine bolca kimyon ekle dedi küçük oğlumda iki aylıkken artık ağlayacaktm çaresizlikten bide kimyonu deniyim dedm ebem o kadar söyledi denedum iyikide denedim çok etkili oldu şuan 4 buçuk ayligiz çok şükür kolik durumu bitmiş gazını da masajla çok rahat çıkartıyor deneyin inşallah size de şifa olur gaz damlası her çocukta aynı etkiyi uyandirmaz