Birdunyabircennetannesi ay hangi hapı kullanıyordunuz ? Yasmin plus kullanıyordum, 16 gün sonra bıraktım. 2sinde regl olmam gerekiyordu olmadım. Karnım ve kasıklarım ağrıyor ama 1 hafta oldu yok. 2 defa gebelik testi yaptım ikincide sanki çok çok hafif silik gibi ama psikolojik mi bilmiyorum eşim hiç birşey yok diyor. Kan verdim daha çıkmadı sonuç , psikolojim bozuldu resmen ya. Gecikmesi normal mi yani sizin 2 ay mı gelmedi haptan sonra ?