Selamlar güzel anneler,
Kızım 8 ay 10 günlük oldu. 5. Ayda dr tavsiyesi ile ek gıdaya başladık. Çat pat ilerliyoruz bazen az bazen hepsini yer, reddetmez. Uzattığım keki, krebi ısırır çiğner, yemekleri kaşıktan yer bunları çözdük çok şükür. Şöyle bir sorunum var eline verdiğim ya da önüne koyduğum yiyecekleri ağzına götürmez mıncıklar aşağı atar. Bu benim yaklaşımımla ilgili bir hata mı yoksa tamamen çocuk ile ilgli bir durum mu? Yaşayıp atlatan çözüm önerisi olan var ise bilgi rica ederim 🌸