Betulmirac Bebeğim iki ay üç günlük bugün üçlü aşıları oldu öğlen gibi hep uyuyor ayılıyor sarhoş gibi memede istemiyor mamada böyle olan var mı yardımcı olunuz tecrübeli anneler ilk bebeğim 37 3 ateşi de
Emine Betulmirac ben ağrı kesici fitil yapıyordum hemşiremiz illa ki ağrı hafifte olsa ateş yapar diyordu o yüzden
Azimenurr Betulmirac bazi bebeklerde huzursuzluk bazilarinda ise uyku yapiyor heralde diger formlarda oyle okumustum ama dun bizde asi yaptirdik 2 ay 15 gunluk uyku yapti
Betulmirac Azimenurr teşekkür ederim cevap verdiğiniz için korkuyorum ben de üstünü de incecik yaptım yine de ateşi 37 3 olmuş şimdi de
Feri Betulmirac 37.3 ateş değil ki canım telaş yapma çok normal vücuda yabancı madde girdi vücut savaşıyor sen takip et bebeğini çok huysuzlanırsa calpol ver ağrısını da alır.
CaganBulut Benim paşadada uyku yaptı birde sol koluna dokununca ağlıyor 😭 bende biraz calpol verdim 3 aşı aynı anda çok zormuş insanın içi gidiyor yanında bile zor durduk babasıyla biz tutamadık sağolsun hemşire tuttu 😞
Betulmirac Çok teşekkür ederim yorumlarınız için takip ediyorum ateşi 37 tam ama uyuyor hep zorla meme veriyorum almıyor bile
HacerMelihAkif Biz dün yaptırdık ama dünden beri perşan olduk dün büyün gün ağladı gece ateşten uyumadı bu gün ateşi yoktu ama çok huzursuz ve huysuzdu şimdi ise uyusun diye gözüne bakıyorum yok ancak huysuxlanıp duruyor calpolde verdim ama fayda etmedi biz bu aşıları çok zor atlatıcağız belli oldu 😔