Merhaba, 11 ay 13 günlük bebeğim var. Yine ara ara fena değildi yemek durumumuz ama şu son 1 haftadır ağzına hiç bişey sürmedi. Rsv geçirdi yavaş yavaş toparlıyo muhakkak onun da etkisi var ama yemedikçe sabrım tükendi. Yine önceden ite kaka bi şekilde gidiyodu 1 haftadır hiç yok. Sevdiği şeyleri yapıyorum ama onları da yemiyo. Geçen kontrolde önceki aya göre hiç kilo almamış demişti doktor. bu ay bi de kilo verecek üstüne. Ne yapmam gerek ya bi akıl verin bana. Acıkınca yer demeyin yemiyo sadece meme ve yaban mersini yiyo