Evet başlıktan anlaşılacağı gibi 23.ayımıza giriyoruz ve emziklerini emerken dişiyle yırttığı için artık bırakma kararı aldık aynı dönemde hastada oldu şuan 5.gün ve uyku düzeni kalmadı önceden elimi tutup yatağa gelen bebeğim şimdi ağlıyor kaçıyor yatmak istemiyor kucağımdan kendini atıyor bu bir süreç mi bunu yaşayan var mı aranızda