Merhabalar hanımlr oğlum 2 ay sonra 3 yaşına girecek Ciş kaka gibi tuvalet kavramlarının hepsine sahip herhabgi bir aile bireyi tuvalete gidince soyluyor cişini mi yaptın sen diye fakat ben oğlumu alıştıramıyorum Bezini cıkarttım takmamaya krar verdim fakat etrafa cişini kakasının yapar diye korkuyorum tecrübeleriniz nelerdir bez mi hic takmamalımıyım bi süre boyle devam mı etmeliyim yoksa bırakmalımıyım ınat ediyor altına cişini yapıyor tuvalete lazımlığına yapmıyor