Oğlum 3 ay 25 günlük 2 haftadır gündüz uykuları sıfır zaten dalarak uzun uyumazdı yarım saat kestirirdi gece uykusuna 10 da kucapımda uyuyarak geçerdi ama iki hafta dır o kadar direniyor ki hamak beşik aldım ondada durmuyo uyumadığı her saniye ağlıyo hiçbi şekilde oyalayamıyorum sürekli gezmek istiyo sonra ondanda sıkılıyo zaten huysuzdu iyice kötü oldu geçecekmi yoksa huymu anlamadım oyalanmıyo benim gibi olan anneler varmı yardım🥺