afrAybars Kızlar bina dışında kameralar oluyor ya girişi falan çeken onların kayıtları lazımda bize geçmişe dair ne kadar süreyi gösteriyor acaba bilginiz var mı?
ayisit afrAybars eğer kayıt oluyorsa 3 ay diye biliyorum. Annemin apartmanında vardı o şekilde öğrenmiştik. Bir de eğer tanıdık değilse polis izni olmadan alamazsınız kayıtları
afrAybars ayisit polis eşliğinde olacaktı ama olayın üstünden 6 ay geçti. 3 aysa eğer olan olmuş zaten napalım hayırlısı teşekkür ederim yorumunuz için 🌸