mehtapmilan tako merhaba nasılsınız sizi merak ettim . Biraz daha iyi hissediyorsunuzdur umarım. Bebişte iyidir inşallah 🌸
mehtapmilan tako evet o kadar haklısınızki. Hepsi geçiyor ama 4. Aydan sonra daha düzene giriyor herşey. Sizinde öyle olacak inşallah