Arkadaşlar bebeğim tam 4 ay 15 günlük kolik bir bebek onu artık kabullendim de 3 gündür bebeğime bir haller oldu. Sadece memede uyuyor memeyi çektiğim anda uyanıyor bütün gece memede zaten kolik memede durdukça gaz şiddetleniyor. Tam daldı diyorum memeyi çekip beşiğine koyuyorum 2 3 dk içinde ıkınarak uyanıyor. Daha önceleri kolik saati bittiğinde zor da olsa uykuya dalardı şu an asla derin uykuya geçmiyor. Göğüslerim yara oldu emzirmekten. Takvime göre atağın son günü bugün atağı atlattık diye düşünmüştüm ki belirtiler de o yöndeydi meme reddi geçmişti. Ama bu durumu çözemedim diş diye düşündüm ama ıkınarak uyanıyor diş olsa direkt ağlayarak uyanmaz mıydı? Sebebi ne olabilir acaba?