arasbek Arkadaşlar yarım gün annem bakıyor kahvaltı öğününü zor yiyor biraz çorbayı güzel içiyor annem sabah çorba içirse ben de 12.30-1 gibi kahvaltısını yaptırsam olur mu sizce? Aç karnına çorba ağır gelirmi
ebrubtl arasbek hafif çorbalar olur bence veren arkadaşlarda var aç karnına duracağına içsin çorbasını ne olacak ki
Balkizlarim arasbek ben kızlarıma çorba veriyorum kahvaltı niyetine erken kalktıkları ve okula gittikleri için zaten okulda beslenme veya hafta sonunda da bizimle yine kahvaltıya otururlar yemeseler bile çorba içtikleri için içim rahat oluyor besleyici çorbalar daha iyi olur 🌺
Enu arasbek bence olur ya😅 ben kendimi bildim bileli kahvaltıda çorba içerdik çocukken okula giderken falan. Eşim çok şaşırıyor ama 6 kardeşiz annecim napsın veriyordu bir kase çorba hepimize😂 hala en sevdiğim şey sabahları çorba içmektir
2_oglanannesi Tabiki olur benim oğlumda uzun süre kahvaltıda çorba içti şimdi 6 yaşında kahvaltısını yapıyor normal