Merhaba kızlar nasılsınız biz Perşembe günü tam 2 aylık olcaz birkaç gündür aşırı huysuz uyanıkken hep agliyo eviriyoruz ceviriyoruz yok susmuyo yatmak istemiyo napcaz böyle ne zaman gecer acaba yoruldum artık😓 sizinkilerde böyle mi kısa kısa uykular falan ne zaman tahmini düzene gireriz?