ozlemh Bebekka34 yani ara ara bizim bile oluyor erken yürüdü emeklediğinde hala vardı yürüdü kesildi kullanmadığım kalmamıştı alerjik bir şey bence sivilce bakalım aşısı var 2 ay sonra sorarım ebeye neyden kaynaklı diye
Snurs96 Bebekka34 Bebekka34 alerji olsa tek başına kalmazdı muhtemelen ya popodo pişiğimsi lezyonlar ya vücudun başka yerlerinde egzema gibi devamı gelirdi . Bunlar zararsız oluyor genelde benim kızım da 9 aylık bu şekilde çıkıyor farklı yerlerinde doktorumuz değişik yerlerinde sönüp çıkabilir sorun değil demişti . Benim kızım da alerjik bu arada 2. Ayından ver diyet yapıyoruz 6. Ayda süt ürünlerini 8. Ayda yumurtayı açtık alerji olunca anlıyorsunuz hızla belli ediyor kendini
Bebekka34 Snurs96 akşam popoda pişiğimiz ve yoğun gaz sancımız başladı büyük ihtimalle yumurtadan oldu… ara vereceğim 2 gün sonra doktor kontrolü
_YanakReisinAnnesii Bebekka34 alerji döküntüsüne benzetemedim ben. Ne olduğu hakkında da fikrim yok cildiyeye danışın isterseniz.
Bebekka34 _YanakReisinAnnesii evet alerji döküntüsü değil daha önce çok yaşadık:( ama alerjiden kaynaklı olabilir. Akşama doğru yüzünde döküntü popoda pişik yoğun gaz sancımız başladı…:(
_YanakReisinAnnesii Bebekka34 son cümlenizdekiler alerji sebepli olabilir. Bilindik bir alerjisi var mı? Ama resimdekini anlayamadım cidden,alerjik bir kabarma olsaydı kırmızı sivrisinek ısırmış gibi bir görüntü olurdu ve birkaç saat içinde sönerdi.
_YanakReisinAnnesii Bebekka34 diyetinde bir kaçak olmuş veya bilmediğiniz başka birşeye de alerjisi var bilemedim. Alerjili çocuk çok zordur bizde geçtik bu yollardan,kolaylıklar diliyorum çok geçmiş olsun.
Hennaylzm Bebekka34 bende paylastim smdi size denk geldim bebeklikten meme altında boyle bisey. Vardı büyüdü sanki sizde bnm postuma bakar misiniz benziyorlar sanki aynı şey mi yaşadığımız
Bebekka34 _YanakReisinAnnesii çok teşekkür ederim, diyet açma sürecindeydik postta belirtmiştim. Umarım bütün bebekler çocuklar sağlıklarına kavusur
TospikEmirr Bebekka34 benim oğlumun karnında da çıkmıştı hatta doktor uyuz dedi bilmiyorum tam dedi bir krem verdi 2 defa sürdüm geçti . Benim oğlum da daha fazlaydı hata
Bebekka34 TospikEmirr pek uyuza da benzemiyor :/ alerjiden kaynaklanıyor gibi geldi… başka belirtilerde verdik akşamına cunku
Bkv Bebekka34 merhaba benim oğlumda da cıktı vücudunda bir kaç yerde var sizin düzeldi mi ya da doktora sorabildiniz mi acaba
Bebekka34 Bkv merhaba bizimki alerjiden dolayıymış. Alerjisi vardı 3. Aydan beri bu postu attığımda alerjiyi açmaya başlamıştık o yüzden