11 ay 10 günlük 1 ay önce hasta oldu mama içmedi yemek yemedi iştahı hep kapandı o zamandan beri gündüzleri mama içmiyor hiç yapıp boşa gidiyor 2 kutu çöp olmuştur hep sadece geceleri uykusunun arasında veriyorum 150cc falan başkada içmiyor, gündüz içmemesi normal mi ek gıda da öyle aman aman yemiyor ama yinede yiyor