merikana 4 günde yaptığı oldu, 2 gün oldu max 8 oldu. Hala dönmedi normale bugün 2. Günü mesela. Doktorumuz bağırsak gelişimi tamamlandığında düzelir dedi 2 maximum 3 aylıkken. Eskiden çok takardım kafama ama artık takmıyorum. Bebeğim rahatsa karnı şiş değilse bende sorun etmiyorum. Sadece bol su içmeye özen gösteriyorum kefir tüketiyorum. Mamayı bıraktım çünkü kabızlığıda tetkliyor diye düşünüyorum.