Merhabalar öncelikle arkadaşım tavsiye üzerine açtım hesabı buradaki anneler her şeyi bilir dedi 💕ben Emzirmeyi bırakalı 3 gün oldu göğsümde süt birikti sağdıkça süt geldi ve aşırı ağrılı şişti taş gibi oldu ne zaman çekilir sütüm kendiliğinden gider mi bir doktora gitmem gerekir mi ?