Doruk12 Linasule20 dalin bize de gelmemişti uni baby konak yapmıştı kafasında, 11 aydır johnsons baby kullanıyorum çok aşırı memnunum👍 mis gibi kokuyor bebeğim
handekh Linasule20 mustela stelatopia kullaniyoruz biz de pamuk gibi yapiyor, saci icin mustelanin konak sampuani var kopuk halinde ona basladim simdi hafiften konaklari oldugu icin :)
Nry Melekkkk Eczaneden alabilirsiniz, internette de uygun fiyatlarda var. Ama ben eczaneden almıştım.😊
Ebruea Bende mustela kullanıyorum set olarak 235 e almıştım. Eczane pahalı olursa Dermoeczaneme bakabilirsin internetten güvenli bir site. Bana gelenin son kullanma tarihi de 2021 zaten açıldıktan sonra 6 ay ömrü oluyor bu ürünlerin
esmsmbl Linasule20 Çok geçmiş olsuun🙏 ben bebğim doğduğundan beri dalin kullanıyorum hiç böyle kuruluk, kızarıklık gibi sorunlar yaşamadık hatta baya memnunum bebekten bebeğe göre değişiyor galiba.