Elvinemine
Bilmediğimden soruyorum bunu neye göre yapıyoruz mesela doktor hemşire bir meslek sahibi olsun diye mi diğer açıdan bakarsak sürekli hasta olsun diye mi
Evet mantıken iyi şeyler olsun diye yapılıyor ama farkında olmadan kötüyü de çağırıyor olabilir miyiz