Herkese merhaba, 7 aylık bir bebeğim var. Bugün 10 gibi uyandı. Bedeni hafif sıcak gibiydi. Ateşini ölçtüm 37.6 çıktı. Üstünü çıkardım biraz bekleyelim dedim. Bedeni soğudu ama kafası hala sıcak gibi. 2 saat içinde 3 kere kaka yaptı. Çok keyifsiz ve halsiz duruyor. Hasta mı olacak acaba? Diş çıkarma döneminde benzer şeyleri yaşayan var mı?