Oğlum 2 yaşına girecek yakında, yaklaşık bir haftadır balgamlı öksürüğü var burnu da akıyor. Hiçbir şey yediremiyorum normalde öğünlerini düzenli bir şekilde yerdi şimdi yok ağzına lokma girmiyor desem yeridir en sevdiği şeyleri bile reddediyor çok üzülüyorum bu hep böyle mi gidecek bir akıl verin annelerim ne yapabilirim 😭