Hanımlar 3 yaşında bir oğlum var genel olarak uyumlu bir çocuk ama uyku ve beslenme konusunda çoğu bebek gibi bana çok çektirdi. Özellikle uyku konusunda . Sabaha kadar emmek isterdi . Çalışan bir kadınım sıfır uykuyla işe gittim 2 sene . Bu durum bende travma oldu resmen . Çocuk büyüdükçe eşim 2. Yi de istemeye başladı. Oğlum bile resim yaparken anne kardeşimi de çiz diyor aslında bende istiyorum bir bebeğim daha olmasını ama özellikle uykusuz kalmaktan çok korkuyorum . Bu sayfada görüyorum çocuğu daha 1 yaşındayken tekrar hamile kalanları filan nasıl cesaret ettiniz ikinci hamileliğe ? Kendinizi motive eden şey neydi?